Trump supporting wanna be Wu tang affirmative action rapper Remedy decided to

-

Trump supporting wanna be Wu tang affirmative action rapper Remedy decided to

Trump supporting wanna be Wu tang affirmative action rapper Remedy decided to

Trump supporting wanna be Wu tang affirmative action rapper Remedy decided to stalk me on Twitter months ago and call me a racist. After that, 3 or 4 fragile white rappers attempted the same thing. I don’t know any of these dudes never tweeted them or spoke w them they just decide to show up and attempt to silence me. Funny how I been rapping about The same shit my whole career & in the year of the trump these frogs wanna leap. Online, not in person. Even tho I do shows in every city, including many shows w Wu, and never see these dudes. I spoke to my Wu brothers they said green light on dude. I don’t know Remedy or ANY of these fragile racist fucks who invite themselves to my page to try to tell me how to be black. I don’t owe these entitled fucks shit, whether they rap or not. Nor do I owe they friends who enable them shit. But I tell u this, these racist white so called hiphop lovers I never met or spoke to ever are gonna stop showing up online to physically threaten me cuz they don’t like the fact that I love my blackness. That’s for damn sure. Fuck Em all and if u don’t like it come do something about it. Find my calendar at talibkweli.com and read this https://medium.com/cuepoint/when-white-fragility-affects-rappers-d912e4ba0d8f

Shared by talibkweli (Talib Kweli) and selected for Featured.

Related Shares


Leave a Comment